ПЕРСПЕКТИВНИЙ ПЛАН РОБОТИ
СТАРШОЇ ГРУПИ №9
З 29.01 – 02.02.
2024 р.
ПОНЕДІЛОК |
1.Ознайомлення із соціумом та розвиток мовлення 2.Художньо-продуктивна діяльність та культура
мовленнєвого спілкування(малювання) 3.Здоров’я та фізичний
розвиток |
Відео-ролік(заняття): «Всі професії важливі» М/г «Поєднуємо дії та професії» Відео-ролік(заняття) «Хочу бути художником» https://us05web.zoom.us/j/85834704715?pwd=5s00HCxpBiczeID3J4ZbaU6flWBbZq.1 |
ВІВТОРОК |
1. Логіко–математичний розвиток 2. Ознайомлення з природним довкіллям 3. Художньо–продуктивна діяльність і культура мовленнєвого спілкування (музична) |
Онлайн-заняття: «Число і цифра 8.Піраміда» https://us05web.zoom.us/j/83945420957?pwd=OUej01Lsdln5IxCQ8mmCAbuoUDhXGc.1 (початок о
12-00) Відео-ролік(заняття) «Українські ремесла .Коріння роду» Пізнавальне відео «Професії та іх речі» https://us05web.zoom.us/j/85782471776?pwd=4MogLaPopX5mWcZ1TVhgva4svzEyJG.1 |
СЕРЕДА |
1. Ознайомлення з соціумом та розвиток мовлення 2. Художньо–продуктивна діяльність і культура
мовленнєвого спілкування (ліпл/аплікація) 3.Здоров’я та фізичний розвиток |
Онлайн-заняття: «Поговоримо про професії» (початок о 12-00) https://us05web.zoom.us/j/83945420957?pwd=OUej01Lsdln5IxCQ8mmCAbuoUDhXGc.1 Відео-ролік(заняття): «Барельєф» https://us05web.zoom.us/j/85834704715?pwd=5s00HCxpBiczeID3J4ZbaU6flWBbZq.1 |
ЧЕТВЕР |
1. Логіко–математичний розвиток 2. Ознайомлення з природним довкіллям 3. Художньо–продуктивна діяльність і культура мовленнєвого спілкування (музична) |
Відео-ролік (заняття): «Математика в професіях» Відео-ролік (заняття): «Професія «Лісничий»» Пізнавальне відео «Як люди обирають професію» https://us05web.zoom.us/j/85782471776?pwd=4MogLaPopX5mWcZ1TVhgva4svzEyJG.1 |
П’ЯТНИЦЯ |
1. Ознайомлення з соціумом та розвиток мовлення 2. Художньо–продуктивна діяльність і культура
мовленнєвого спілкування (літературна/театральна) 3. Здоров’я та фізичний розвиток |
Онлайн-заняття: «Цікаві ребуси про професії» Відео-ролік(заняття): «Хтось працює, а хтось час марнує» https://us05web.zoom.us/j/85834704715?pwd=5s00HCxpBiczeID3J4ZbaU6flWBbZq.1 |
Комментариев нет:
Отправить комментарий