ПЕРСПЕКТИВНИЙ ПЛАН РОБОТИ ГРУПИ
№1
З 07.04–11.04.2025 р.
«ЧАРІВНИЙ СВІТ ЖИВОЇ ПРИРОДИ»
ПОНЕДІЛОК |
1.Ознайомлення з природним довкіллям 2.Художньо-продуктивна діяльність та культура
мовленнєвого спілкування(малювання) 3.Здоров’я та фізичний
розвиток |
Відео-ролік(заняття): «Весна в лісі.
Хто прокидається?» Відео-ролік(заняття): «Тендітний пролісок» Мета:Продовжити вчити дітей правильно тримати пензлик,
закріпити назву квітки, малювати простим способом. За планом інструктора з фізвиховання |
ВІВТОРОК |
1.Ознайомлення із соціумом та розвиток мовлення 2. Художньо–продуктивна діяльність і культура
мовленнєвого спілкування (музична) |
Онлайн-заняття: «Складання
розповіді за серією картинок: «Як пташка будує гніздо» За планом
музичного керівника |
СЕРЕДА |
1.Логіко-математичний розвиток 2.Здоров’я та фізичний розвиток |
Онлайн-заняття: «Хто живе в лісі? Лічба лісових
мешканців»(початок о 10-00) https://us05web.zoom.us/j/83945420957?pwd=OUej01Lsdln5IxCQ8mmCAbuoUDhXGc.1 Мета: вправляти у
лічбі в межах 5, порівнянні кількостей, розвиток логічного мислення. За планом інструктора з фізвиховання |
ЧЕТВЕР |
1. Ознайомлення із соціумом та розвиток мовлення 2. Художньо–продуктивна діяльність і культура
мовленнєвого спілкування (музична) |
Відео-ролік (заняття): «Все довколо зеленіє» Мета: Знайомити дітей з назвами дерев, весняних квітів,
вчити утворювати зменьшувально-пестливу форму слів. За планом музичного керівника |
П’ЯТНИЦЯ |
1. Художньо–продуктивна діяльність і культура
мовленнєвого спілкування (літературна/театральна) 2. Здоров’я та фізичний розвиток |
Відео-ролик-заняття: «Слухання вірша О.Пчілки «Метелик»
Мета: Учити емоційно відгукуватися на образний зміст і поетичну
форму вірша. За планом інструктора з фізвиховання |
Комментариев нет:
Отправить комментарий