ПЕРСПЕКТИВНИЙ ПЛАН РОБОТИ
СТАРШОЇ ГРУПИ №9
З 20.05–24.05. 2024 р.
ПОНЕДІЛОК |
1.Ознайомлення із соціумом та розвиток мовлення 2.Художньо-продуктивна діяльність та культура
мовленнєвого спілкування(малювання) 3.Здоров’я та фізичний
розвиток |
Відео-ролік(заняття):» Скоро я піду до школи» Пізнавальне відео: Д/г«Шкільне приладдя» Відео-ролік(заняття): «Моя школа» https://us05web.zoom.us/j/85834704715?pwd=5s00HCxpBiczeID3J4ZbaU6flWBbZq.1 |
ВІВТОРОК |
1.
Логіко–математичний розвиток 2. Ознайомлення з
природним довкіллям 3. Художньо–продуктивна діяльність і культура
мовленнєвого спілкування (музична) |
Онлайн-заняття:
«Вчимося міркувати. Розвязування задач» https://us05web.zoom.us/j/83945420957?pwd=OUej01Lsdln5IxCQ8mmCAbuoUDhXGc.1 (початок о 12-00) Відео-ролік(заняття) «Я йду до школи: мої емоції та
почуття» Д/г: «Кого, чого?» «https://us05web.zoom.us/j/85782471776?pwd=4MogLaPopX5mWcZ1TVhgva4svzEyJG.1 |
СЕРЕДА |
1. Ознайомлення з
соціумом та розвиток мовлення 2.
Художньо–продуктивна діяльність і культура мовленнєвого спілкування
(ліпл/аплікація) 3.Здоров’я та фізичний розвиток |
Онлайн-заняття: «Скоро до школи»(початок о 12-00) https://us05web.zoom.us/j/83945420957?pwd=OUej01Lsdln5IxCQ8mmCAbuoUDhXGc.1 Відео-ролік(заняття): «Мій портфель» https://us05web.zoom.us/j/85834704715?pwd=5s00HCxpBiczeID3J4ZbaU6flWBbZq.1 |
ЧЕТВЕР |
1.
Логіко–математичний розвиток 2. Ознайомлення з
природним довкіллям 3. Художньо–продуктивна діяльність і культура
мовленнєвого спілкування (музична) |
Відео-ролік (заняття): «Квадрат.Райдуга.Властивості» Пізнавальне відео: «Він,вона,воно» Відео-ролік (заняття: «Спорт-запорука здоровя» https://us05web.zoom.us/j/85782471776?pwd=4MogLaPopX5mWcZ1TVhgva4svzEyJG.1 |
П’ЯТНИЦЯ |
1. Ознайомлення з
соціумом та розвиток мовлення 2.
Художньо–продуктивна діяльність і культура мовленнєвого спілкування
(літературна/театральна) 3. Здоров’я та фізичний розвиток |
Онлайн-заняття: «Ми майбутні школяри.» Відео-ролік(заняття): Слухання казки «Як їжачок боявся
йти до школи» https://us05web.zoom.us/j/85834704715?pwd=5s00HCxpBiczeID3J4ZbaU6flWBbZq.1 |
Комментариев нет:
Отправить комментарий