ПЕРСПЕКТИВНИЙ ПЛАН РОБОТИ
МОЛОДШОЇ ГРУПИ №1
«НАШ ВЕСЕЛИЙ ДИТСАДОК»
ПОНЕДІЛОК |
1.Ознайомлення з природним довкіллям 2.Художньо-продуктивна діяльність та культура
мовленнєвого спілкування(малювання) 3.Здоров’я та фізичний
розвиток |
Відео-ролік(заняття): «На майданчику дитячого садочка» Мета: Познайомити дітей з обладнанням дитячого
майданчика, його призначенням. Відео-ролік(заняття): «Сонечко промінчиками
грає-діточок у садок чекає» Мета: Вчити дітей проводити прямі лінії(промінчики) За планом інструктора з фізвиховання |
ВІВТОРОК |
1.Ознайомлення із соціумом та розвиток мовлення 2. Художньо–продуктивна діяльність і культура
мовленнєвого спілкування (музична) |
Онлайн-заняття: «Екскурсія по дитячому садку» Мета «Познайомити дітей з приміщеннями дитячого садка https://us05web.zoom.us/j/83945420957?pwd=OUej01Lsdln5IxCQ8mmCAbuoUDhXGc.1 (початок об
11-00) За планом музичного керівника |
СЕРЕДА |
1.Логіко-математичний розвиток 2.Здоров’я та фізичний розвиток |
Онлайн-заняття: «Іграшками граємо-математику вивчаємо»(початок
о 11-00) https://us05web.zoom.us/j/83945420957?pwd=OUej01Lsdln5IxCQ8mmCAbuoUDhXGc.1 За планом інструктора з фізвиховання |
ЧЕТВЕР |
1. Ознайомлення із соціумом та розвиток мовлення 2. Художньо–продуктивна діяльність і культура
мовленнєвого спілкування (музична) |
Відео-ролік (заняття): «В групі іграшок багато» Мета: «Познайомити дітей з приміщеннями групи, їх
призначенням. За планом музичного керівника |
П’ЯТНИЦЯ |
1. Художньо–продуктивна діяльність і культура
мовленнєвого спілкування (літературна/театральна) 2. Здоров’я та фізичний розвиток |
Відео-ролик-заняття: «Слухання вірша І.Блажкевич «У
дитячому садочку» За планом інструктора з фізвиховання |
Комментариев нет:
Отправить комментарий