ПЕРСПЕКТИВНИЙ ПЛАН РОБОТИ
МОЛОДШОЇ ГРУПИ №1
З 09.09–13. 09 2024 р.
«ОСІНЬ ЗАВІТАЛА»
ПОНЕДІЛОК |
1.Ознайомлення з природним довкіллям 2.Художньо-продуктивна діяльність та культура мовленнєвого
спілкування(образотворча) 3.Здоров’я та фізичний
розвиток |
Відео-ролік(заняття): «Як починається осінь» Мета: Познайомити дітей з першими ознаками осені. Відео-ролік(заняття): «Яблучко наливне» Мета: Вчити дітей викладати на папері елементи
аплікації За планом інструктора з фізвиховання |
ВІВТОРОК |
1.Ознайомлення із соціумом та розвиток мовлення 2. Художньо–продуктивна діяльність і культура
мовленнєвого спілкування (музична) |
Онлайн-заняття: «Осінній дощик» Мета: Продовжувати знайомити дітей з осінніми явищами,
вчити чітко вимовляти слова «https://us05web.zoom.us/j/83945420957?pwd=OUej01Lsdln5IxCQ8mmCAbuoUDhXGc.1 (початок
об 11-00) За планом музичного керівника |
СЕРЕДА |
1.Логіко-математичний розвиток 2.Здоров’я та фізичний розвиток |
Онлайн-заняття: «Поняття один-багато» Мета:Вчити дітей розрізняти поняття «один-багато» https://us05web.zoom.us/j/83945420957?pwd=OUej01Lsdln5IxCQ8mmCAbuoUDhXGc.1»(початок о 11-00) За планом інструктора з фізвиховання |
ЧЕТВЕР |
1. Ознайомлення із соціумом та розвиток мовлення 2. Художньо–продуктивна діяльність і культура
мовленнєвого спілкування (музична) |
Відео-ролік (заняття): «Осінні подарунки» Мета: Ввести в активний словник дітей поняття «овочі-фрукти»,
вчити їх розрізняти за місцем зростання |
П’ЯТНИЦЯ |
1. Художньо–продуктивна діяльність і культура
мовленнєвого спілкування (літературна/театральна) 2. Здоров’я та фізичний розвиток |
Відео-ролик-заняття: «Загадки з грядки» Мета: Закріплювати знання дітей про овочі, вчити
відгадувати загадки. За планом інструктора з фізвиховання |
Комментариев нет:
Отправить комментарий