ПЕРСПЕКТИВНИЙ ПЛАН РОБОТИ ГРУПИ
№1
З 16.09–20. 09 2024 р.
«ПРО ТЕБЕ І ПРО МЕНЕ»
ПОНЕДІЛОК |
1.Ознайомлення з природним довкіллям 2.Художньо-продуктивна діяльність та культура
мовленнєвого спілкування(малювання) 3.Здоров’я та фізичний
розвиток |
Відео-ролік(заняття): «Дорослі і малята» Мета:Розвивати інтерес до людей з найближчого оточення. Відео-ролік(заняття): «Кульки для друзів» Мета :Познайомити дітей зі штампуванням, викликати
позитивні емоції. За планом інструктора з фізвиховання |
ВІВТОРОК |
1.Ознайомлення із соціумом та розвиток мовлення 2. Художньо–продуктивна діяльність і культура
мовленнєвого спілкування (музична) |
Онлайн-заняття: «Хлопчики та дівчатка» Мета:Вчити дітей розуміти відмінність між хлопчиками та
дівчатами «https://us05web.zoom.us/j/83945420957?pwd=OUej01Lsdln5IxCQ8mmCAbuoUDhXGc.1 (початок
об 10-00 За планом музичного керівника |
СЕРЕДА |
1.Логіко-математичний розвиток 2.Здоров’я та фізичний розвиток |
Онлайн-заняття: «: «Зустріч з клоуном» Мета: Вчити дітей орієнтуватися у просторі(вгорі-внизу),
закріплювати поняття «один-багато»»(початок о 10-00) https://us05web.zoom.us/j/83945420957?pwd=OUej01Lsdln5IxCQ8mmCAbuoUDhXGc.1 За планом інструктора з фізвиховання |
ЧЕТВЕР |
1. Ознайомлення із соціумом та розвиток мовлення 2. Художньо–продуктивна діяльність і культура
мовленнєвого спілкування (музична) |
Відео-ролік (заняття): «Я піклуюся про інших» Мета:Розвивати співчуття, співпереживання. За планом музичного керівника |
П’ЯТНИЦЯ |
1. Художньо–продуктивна діяльність і культура
мовленнєвого спілкування (літературна/театральна) 2. Здоров’я та фізичний розвиток |
Відео-ролик-заняття: «Слухання оповідання В.
Сухомлинського «Лялька під дощем» Мета: Вчити дітей піклуватися та співпереживати. За планом інструктора з фізвиховання |
Комментариев нет:
Отправить комментарий