ПЕРСПЕКТИВНИЙ ПЛАН РОБОТИ ГРУПИ
№1
З 23.09–27. 09. 2024 р.
«ДАРУНКИ ОСЕНІ»
ПОНЕДІЛОК |
1.Ознайомлення з природним довкіллям 2.Художньо-продуктивна діяльність та культура
мовленнєвого спілкування(малювання) 3.Здоров’я та фізичний
розвиток |
Відео-ролік(заняття): «Чому щедрий наш город» Мета: Закріплювати знання дітей про овочі. Відео-ролік(заняття): «Сині сливи» Мета: Вчити дітей користуватися пензлем, формувати
вміння малювати предмети видовженої форми. За планом інструктора з фізвиховання |
ВІВТОРОК |
1.Ознайомлення із соціумом та розвиток мовлення 2. Художньо–продуктивна діяльність і культура
мовленнєвого спілкування (музична) |
Онлайн-заняття: Д/г «Опиши предмет» Мета: Вчити дітей описувати овочі та фрукти. «https://us05web.zoom.us/j/83945420957?pwd=OUej01Lsdln5IxCQ8mmCAbuoUDhXGc.1 (початок
об 10-00) За планом
музичного керівника |
СЕРЕДА |
1.Логіко-математичний розвиток 2.Здоров’я та фізичний розвиток |
Онлайн-заняття: ««Порівняння предметів за довжиною.
Один-багато» Мета: Познайомити дітей з поняттями «довгий-короткий»,
Закріплювати уміння порівнювати групи предметів.»(початок о 10-00) https://us05web.zoom.us/j/83945420957?pwd=OUej01Lsdln5IxCQ8mmCAbuoUDhXGc.1 За планом інструктора з фізвиховання |
ЧЕТВЕР |
1. Ознайомлення із соціумом та розвиток мовлення 2. Художньо–продуктивна діяльність і культура
мовленнєвого спілкування (музична) |
Відео-ролік (заняття): «В осінньому лісі» Мета: Познайомити дітей з дарунками лісу, закріплювати
в активному словнику назви плодів дерев, грибів. За планом музичного керівника |
П’ЯТНИЦЯ |
1. Художньо–продуктивна діяльність і культура
мовленнєвого спілкування (літературна/театральна) 2. Здоров’я та фізичний розвиток |
Відео-ролик-заняття: «Слухання вірша П. Воронько « Їжачок-хитрячок» Мета:Вчити дітей уважно слухати, запам’ятовувати слова
вірша, відповідати на запитання за змістом вірша. За планом інструктора з фізвиховання |
Комментариев нет:
Отправить комментарий