ПЕРСПЕКТИВНИЙ ПЛАН РОБОТИ ГРУПИ
№1
З 04.11–08. 11. 2024 р.
«ТИХО ОСІНЬ ХОДИТЬ ГАЄМ»
ПОНЕДІЛОК |
1.Ознайомлення з природним довкіллям 2.Художньо-продуктивна діяльність та культура
мовленнєвого спілкування(малювання) 3.Здоров’я та фізичний
розвиток |
Відео-ролік(заняття): «Листопад для малят» Мета: Дати знання про ознаки місяця листопад. Відео-ролік(заняття): «Осіннє дерево» Мета:Продовжувати знайомити дітей з ознаками пізньої
осені, вчити малювати листочки нетрадиційним способом. За планом інструктора з фізвиховання |
ВІВТОРОК |
1.Ознайомлення із соціумом та розвиток мовлення 2. Художньо–продуктивна діяльність і культура
мовленнєвого спілкування (музична) |
Відео-ролік(заняття): «Птахи восени» Мета: Знайомити дітей з перелітними та зимуючими
птахами, закріплювати назви птахів в активному словнику. За планом музичного керівника |
СЕРЕДА |
1.Логіко-математичний розвиток 2.Здоров’я та фізичний розвиток |
Онлайн-заняття «Хатка
для равлика»(початок о 10-00) Мета: Учити
визначати властивості предметів на дотик. https://us05web.zoom.us/j/83945420957?pwd=OUej01Lsdln5IxCQ8mmCAbuoUDhXGc.1 За планом інструктора з фізвиховання |
ЧЕТВЕР |
1. Ознайомлення із соціумом та розвиток мовлення 2. Художньо–продуктивна діяльність і культура
мовленнєвого спілкування (музична) |
Відео-ролік (заняття): «Куди поспішають комахи» Мета: дати знання про поведінку та особливості життя комах восени, розвивати мовлення. За планом музичного керівника |
П’ЯТНИЦЯ |
1. Художньо–продуктивна діяльність і культура
мовленнєвого спілкування (літературна/театральна) 2. Здоров’я та фізичний розвиток |
Онлайн-заняття: Слухання та обговорення казки В. Сухомлинського
«Куди поспішають мурашки»(початок об 10-00) Мета:Вчити дітей уважно слухати та відповідати на
запитання за змістом казки. «https://us05web.zoom.us/j/83945420957?pwd=OUej01Lsdln5IxCQ8mmCAbuoUDhXGc.1 За планом
інструктора з фізвиховання |
Комментариев нет:
Отправить комментарий