ПЕРСПЕКТИВНИЙ ПЛАН РОБОТИ ГРУПИ
№1
З 11.11–15. 11. 2024 р.
«ХТО ЯК ДО ЗИМИ ГОТУЄТЬСЯ»
ПОНЕДІЛОК |
1.Ознайомлення з природним довкіллям 2.Художньо-продуктивна діяльність та культура
мовленнєвого спілкування(малювання) 3.Здоров’я та фізичний
розвиток |
Відео-ролік(заняття): «На гостини до лісових звірят» Мета: Дати елементарні знання про диких тварин. Відео-ролік(заняття): «Горішки для білочки» Мета:Продовжувати вчити дітей тримати пензлик, малювати
округлі предмети. За планом інструктора з фізвиховання |
ВІВТОРОК |
1.Ознайомлення із соціумом та розвиток мовлення 2. Художньо–продуктивна діяльність і культура
мовленнєвого спілкування (музична) |
Відео-ролик-заняття: «До бабусі на гостину» Мета:Формувати уявлення дітей про свійських тварин і
птахів, їх життя у осіннє-зимовий період. За планом музичного керівника |
СЕРЕДА |
1.Логіко-математичний розвиток 2.Здоров’я та фізичний розвиток |
Онлайн-заняття: «Доріжки для тваринок» Мета:Ознайомити з геометричною формою квадрат,
продовжувати вчити групувати предмети за величиною. https://us05web.zoom.us/j/83945420957?pwd=OUej01Lsdln5IxCQ8mmCAbuoUDhXGc.1»(початок о 10-00 За планом інструктора з фізвиховання |
ЧЕТВЕР |
1. Ознайомлення із соціумом та розвиток мовлення 2. Художньо–продуктивна діяльність і культура
мовленнєвого спілкування (музична) |
Відео-ролік (заняття): «Як звірі до зими готуються» Мета: Формувати уявлення дітей про підготовку тварин до
зими, закріпити в активному словнику назви тварин та їх житла. За планом музичного керівника |
П’ЯТНИЦЯ |
1. Художньо–продуктивна діяльність і культура
мовленнєвого спілкування (літературна/театральна) 2. Здоров’я та фізичний розвиток |
Онлайн-заняття: «Слухання та обговорення казки
В.Сухомлинського «Як їжачок до зими готувався» Мета: Вчти дітей відповідати на запитання за змістом
казки, розвивати зв’язне
мовлення. «https://us05web.zoom.us/j/83945420957?pwd=OUej01Lsdln5IxCQ8mmCAbuoUDhXGc.1 (початок об
10-00) |
Комментариев нет:
Отправить комментарий