ПЕРСПЕКТИВНИЙ ПЛАН РОБОТИ ГРУПИ
№1
З 13.01–17. 01 2025 р.
«ДЕ ЖИВУТЬ КАЗКИ»
ПОНЕДІЛОК |
1.Ознайомлення з природним довкіллям 2.Художньо-продуктивна діяльність та культура
мовленнєвого спілкування(малювання) 3.Здоров’я та фізичний
розвиток |
Відео-ролік(заняття): «Казкові лісові
мешканці» Мета: Ознайомити дітей з тваринами, які часто
стають героями казок (лисиця, вовк, ведмідь); розвивати вміння спостерігати. Відео-ролік(заняття): «Мій казковий
герой» Мета: Розвивати
творчість, дрібну моторику рук, фантазію. За планом інструктора з фізвиховання |
ВІВТОРОК |
1.Ознайомлення із соціумом та розвиток мовлення 2. Художньо–продуктивна діяльність і культура
мовленнєвого спілкування (музична) |
Онлайн-заняття: «Казка поруч із нами» Мета: Розвивати уяву, словниковий запас; формувати
вміння розповідати. «https://us05web.zoom.us/j/83945420957?pwd=OUej01Lsdln5IxCQ8mmCAbuoUDhXGc.1 (початок об
10-00) За планом
музичного керівника |
СЕРЕДА |
1.Логіко-математичний розвиток 2.Здоров’я та фізичний розвиток |
Онлайн-заняття: «Рахуємо казкові предмети»(початок о 10-00) Мета: Розвивати вміння
рахувати, порівнювати кількість; закріпити поняття "більше",
"менше". https://us05web.zoom.us/j/83945420957?pwd=OUej01Lsdln5IxCQ8mmCAbuoUDhXGc.1 За планом інструктора з фізвиховання |
ЧЕТВЕР |
1. Ознайомлення із соціумом та розвиток мовлення 2. Художньо–продуктивна діяльність і культура
мовленнєвого спілкування (музична) |
Відео-ролік (заняття): «Як створити
казку?» Мета: Навчити дітей складати прості історії;
розвивати творчі здібності. За планом музичного керівника |
П’ЯТНИЦЯ |
1. Художньо–продуктивна діяльність і культура
мовленнєвого спілкування (літературна/театральна) 2. Здоров’я та фізичний розвиток |
Відео-ролик-заняття: «Де живуть казки?
Театралізована гра «В гостях у казки" (інсценізація знайомої казки)."» Мета: Узагальнити
знання про казки, створити позитивну атмосферу. За планом інструктора з фізвиховання |
Комментариев нет:
Отправить комментарий