ПЕРСПЕКТИВНИЙ ПЛАН РОБОТИ ГРУПИ
№1
З 17.03–21.03.2025 р.
«У БАБУСІ НА ПОДВІР’Ї»
ПОНЕДІЛОК |
1.Ознайомлення з природним довкіллям 2.Художньо-продуктивна діяльність та культура
мовленнєвого спілкування(малювання) 3.Здоров’я та фізичний
розвиток |
Відео-ролік(заняття): «Хто живе у бабусі на подвір’ї?» Мета: Дати знання про свійських тварин та птахів. Відео-ролік(заняття): «Курчата» Мета:Вчити малювати курчат нетрадиційним способом,
правильно тримати пензлик, викликати позитивний настрій від заняття. За планом інструктора з фізвиховання |
ВІВТОРОК |
1.Ознайомлення із соціумом та розвиток мовлення 2. Художньо–продуктивна діяльність і культура
мовленнєвого спілкування (музична) |
Онлайн-заняття: «Пригоди у бабусі на подвір’ї» Мета: Збагачувати активний словник дітей,закріпити
знання про свійських тварин, птахів, вчити описової розповіді. «https://us05web.zoom.us/j/83945420957?pwd=OUej01Lsdln5IxCQ8mmCAbuoUDhXGc.1 (початок об 10-00) За планом
музичного керівника |
СЕРЕДА |
1.Логіко-математичний розвиток 2.Здоров’я та фізичний розвиток |
Онлайн-заняття: «Допожемо бабусі»(початок о 10-00) https://us05web.zoom.us/j/83945420957?pwd=OUej01Lsdln5IxCQ8mmCAbuoUDhXGc.1 Мета: Розвивати логічне мислення, навички лічби в межах
5. За планом інструктора з фізвиховання |
ЧЕТВЕР |
1. Ознайомлення із соціумом та розвиток мовлення 2. Художньо–продуктивна діяльність і культура
мовленнєвого спілкування (музична) |
Відео-ролік (заняття): «Де чия сім’я?» Мета: Закріпити назви свійських тварин і птахів та їх
дитинчат, вчити будувати речення. За планом музичного керівника |
П’ЯТНИЦЯ |
1. Художньо–продуктивна діяльність і культура
мовленнєвого спілкування (літературна/театральна) 2. Здоров’я та фізичний розвиток |
Відео-ролик-заняття: «Відгадування загадок про
свійських тварин» Мета:Навчати дітей уважно слухати, впізнавати тварин за
характерними ознаками. За планом інструктора з фізвиховання |
Комментариев нет:
Отправить комментарий