ПЕРСПЕКТИВНИЙ ПЛАН РОБОТИ ГРУПИ
№1
З 24.03–29.03.2025 р.
«КАНІКУЛИ»
ПОНЕДІЛОК |
1.Ознайомлення з природним довкіллям 2.Художньо-продуктивна діяльність та культура мовленнєвого
спілкування(малювання) 3.Здоров’я та фізичний
розвиток |
Відео-ролік(заняття): «Перші весняні квіти» Мета: Закріпити знання дітей про весняні квіти (пролісок,
тюльпан, кульбабка), навчити малювати їх простими прийомами (відбитки
пальців, штампи, пензлик), розвивати дрібну моторику та творче мислення. За планом інструктора з фізвиховання |
ВІВТОРОК |
1.Ознайомлення із соціумом та розвиток мовлення 2. Художньо–продуктивна діяльність і культура
мовленнєвого спілкування (музична) |
Відео-ролік(заняття): Ліплення : «Пташки повертаються з
вирію» Мета: Ознайомити дітей з міграцією птахів навесні, навчити
ліпити прості форми пташок, розвивати уяву, тактильні відчуття та координацію
рухів рук. За планом музичного керівника |
СЕРЕДА |
1.Логіко-математичний розвиток 2.Здоров’я та фізичний розвиток |
Відео-ролік(заняття):Аплікація «Весняне дерево» Мета: Формувати у
дітей уявлення про пробудження природи, вчити вирізати та наклеювати елементи
(листочки, квіти), розвивати точність рухів та естетичний смак. За планом інструктора з фізвиховання |
ЧЕТВЕР |
1. Ознайомлення із соціумом та розвиток мовлення 2. Художньо–продуктивна діяльність і культура
мовленнєвого спілкування (музична) |
Розвага «Весняні забави» Мета: Закріпити знання про весняні зміни в
природі, розвивати спритність, увагу. За планом музичного керівника |
П’ЯТНИЦЯ |
1. Художньо–продуктивна діяльність і культура
мовленнєвого спілкування (літературна/театральна) 2. Здоров’я та фізичний розвиток |
Відео-ролик-заняття: «Читання віршів
про весну (Т. Шевченко "Встала весна", Н. Забіла
"Веснянка")» Мета: Ознайомити дітей
з поетичними творами про весну, сприяти розвитку слухового сприйняття,
збагачувати словниковий запас, виховувати любов до природи. За планом інструктора з фізвиховання |
Комментариев нет:
Отправить комментарий