ПЕРСПЕКТИВНИЙ ПЛАН РОБОТИ ГРУПИ
№1
З 21.04–25.04.2025 р.
«НЕЗВИЧАЙНІ СИТУАЦІЇ»
ПОНЕДІЛОК |
1.Ознайомлення з природним довкіллям 2.Художньо-продуктивна діяльність та культура
мовленнєвого спілкування(малювання) 3.Здоров’я та фізичний
розвиток |
Відео-ролік(заняття): «"Обережно,
незнайоме» Мета: Формувати у
дітей елементарні знання про потенційні небезпеки в природному середовищі,
навчати правил поведінки. Відео-ролік(заняття): «Стоп!
Небезпечно!» Мета: Ознайомити дітей з простими
попереджувальними знаками, розвивати увагу та розуміння їхнього значення. За планом інструктора з фізвиховання |
ВІВТОРОК |
1.Ознайомлення із соціумом та розвиток мовлення 2. Художньо–продуктивна діяльність і культура
мовленнєвого спілкування (музична) |
Онлайн-заняття: «Сам удома.» Мета: Навчити
дітей простих правил безпечної поведінки вдома, коли вони залишаються самі. «https://us05web.zoom.us/j/83945420957?pwd=OUej01Lsdln5IxCQ8mmCAbuoUDhXGc.1 (початок об 10-00) За планом
музичного керівника |
СЕРЕДА |
1.Логіко-математичний розвиток 2.Здоров’я та фізичний розвиток |
Онлайн-заняття: «Весняні лабіринти» https://us05web.zoom.us/j/83945420957?pwd=OUej01Lsdln5IxCQ8mmCAbuoUDhXGc.1(початок о 10-00) Мета: Вчити дітей знаходити вихід зі складної
ситуації, розвивати увагу та логічне мислення. За планом
інструктора з фізвиховання |
ЧЕТВЕР |
1. Ознайомлення із соціумом
та розвиток мовлення 2.
Художньо–продуктивна діяльність і культура мовленнєвого спілкування (музична) |
Відео-ролік (заняття): «Служби
порятунку.» Мета: дати дітям елементарні знання про те,
куди звертатися за допомогою у небезпечних ситуаціях. За планом музичного керівника |
П’ЯТНИЦЯ |
1.
Художньо–продуктивна діяльність і культура мовленнєвого спілкування
(літературна/театральна) 2. Здоров’я та фізичний розвиток |
Відео-ролик-заняття: «"Казки про
небезпеку» Мета:Вчити дітей розпізнавати небезпечні ситуації в літературних творах та
робити висновки про безпечну поведінку. За планом
інструктора з фізвиховання |
Комментариев нет:
Отправить комментарий