ПЕРСПЕКТИВНИЙ ПЛАН РОБОТИ ГРУПИ
№1
З 05.05–09.05.2025 р.
«РАДІ СОНЕЧКУ МАЛЯТА»
ПОНЕДІЛОК |
1.Ознайомлення з природним довкіллям 2.Художньо-продуктивна діяльність та культура
мовленнєвого спілкування(малювання) 3.Здоров’я та фізичний
розвиток |
Відео-ролік(заняття): «Кому потрібне сонечко» Мета: ознайомити
дітей з впливом сонця на природу весною; закріпити знання про весняні зміни в
довкіллі. Відео-ролік(заняття): «Сонечко всміхається» Мета: розвивати дрібну моторику, фантазію;
учити зображати сонце за допомогою пензлика або пальчикового малювання. За планом інструктора з фізвиховання |
ВІВТОРОК |
1.Ознайомлення із соціумом та розвиток мовлення 2. Художньо–продуктивна діяльність і культура
мовленнєвого спілкування (музична) |
Онлайн-заняття: «Сонечко в гості завітало.» Мета: озвивати вміння складати короткі
розповіді за сюжетною картинкою; збагачувати словниковий запас словами,
пов’язаними з весною. «https://us05web.zoom.us/j/83945420957?pwd=OUej01Lsdln5IxCQ8mmCAbuoUDhXGc.1 (початок об 10-00) За планом
музичного керівника |
СЕРЕДА |
1.Логіко-математичний розвиток 2.Здоров’я та фізичний розвиток |
Онлайн-заняття: «Скільки промінців у сонечка?» Мета: вчити рахувати в межах 5; порівнювати
кількість предметів; розвивати увагу та логічне мислення. https://us05web.zoom.us/j/83945420957?pwd=OUej01Lsdln5IxCQ8mmCAbuoUDhXGc.1(початок о 10-00) За планом
інструктора з фізвиховання |
ЧЕТВЕР |
1. Ознайомлення із соціумом та розвиток мовлення 2. Художньо–продуктивна діяльність і культура
мовленнєвого спілкування (музична) |
Відео-ролік (заняття): ««Що робить
сонечко?.» Мета: розвивати вміння відповідати на запитання, будувати
поширені речення, описувати дії. За планом музичного керівника |
П’ЯТНИЦЯ |
1. Художньо–продуктивна діяльність і культура
мовленнєвого спілкування (літературна/театральна) 2. Здоров’я та фізичний розвиток |
Відео-ролик-заняття: «Читання вірша Н.
Забіли «Сонечко»» Мета: розвивати емоційне сприйняття літературного твору;
виховувати любов до природи, вміння слухати. За планом
інструктора з фізвиховання |
Комментариев нет:
Отправить комментарий