ПЕРСПЕКТИВНИЙ ПЛАН РОБОТИ ГРУПИ
№1
З 12.05–16.04.2025 р.
«БЕЗПЕКА ДОРОЖНЬОГО РУХУ»
ПОНЕДІЛОК |
1.Ознайомлення з природним довкіллям 2.Художньо-продуктивна діяльність та культура
мовленнєвого спілкування(малювання) 3.Здоров’я та фізичний
розвиток |
Відео-ролік(заняття): «Знайди колір світлофору» Мета: розширити
уявлення дітей про кольори світлофора, знайти аналогії в природі (червоне –
мак, жовте – кульбаба, зелене – листя). Відео-ролік(заняття): «Пішохідний перехід» Мета: Закріпити правила дорожнього руху, вчити
правильно тримати пензлик, впевнено малювати прямі лінії. За планом інструктора з фізвиховання |
ВІВТОРОК |
1.Ознайомлення із соціумом та розвиток мовлення 2. Художньо–продуктивна діяльність і культура
мовленнєвого спілкування (музична) |
Онлайн-заняття: ««Хто допомагає на дорозі?» Мета: Розширити словниковий запас, формувати
навички зв’язного мовлення, познайомити з професіями: поліцейський,
регулювальник, водій. «https://us05web.zoom.us/j/83945420957?pwd=OUej01Lsdln5IxCQ8mmCAbuoUDhXGc.1 (початок об 10-00) За планом
музичного керівника |
СЕРЕДА |
1.Логіко-математичний розвиток 2.Здоров’я та фізичний розвиток |
Онлайн-заняття: «Машини й пішоходи»» Мета: Формувати вміння рахувати предмети,
порівнювати кількість, розвивати логічне мислення. https://us05web.zoom.us/j/83945420957?pwd=OUej01Lsdln5IxCQ8mmCAbuoUDhXGc.1(початок о 10-00) Мета: За планом
інструктора з фізвиховання |
ЧЕТВЕР |
1. Ознайомлення із соціумом та розвиток мовлення 2. Художньо–продуктивна діяльність і культура
мовленнєвого спілкування (музична) |
Відео-ролік (заняття): ««Безпечно –
небезпечно».» Мета: Навчати розрізняти безпечні й
небезпечні ситуації на дорозі, розвивати уміння висловлювати власну думку. За планом музичного керівника |
П’ЯТНИЦЯ |
1. Художньо–продуктивна діяльність і культура
мовленнєвого спілкування (літературна/театральна) 2. Здоров’я та фізичний розвиток |
Відео-ролик-заняття: «Правила вивчай-про безпеку дбай» Мета: Формувати морально-етичні якості,
виховувати відповідальне ставлення до безпеки за допомогою віршованих творів. За планом
інструктора з фізвиховання |
Комментариев нет:
Отправить комментарий