ПЕРСПЕКТИВНИЙ ПЛАН РОБОТИ ГРУПИ
№1
З 19.05–23.05.2025 р.
«УСЕ ДОВКОЛА ЗЕЛЕНІЄ»
ПОНЕДІЛОК |
1.Ознайомлення з природним довкіллям 2.Художньо-продуктивна діяльність та культура
мовленнєвого спілкування(малювання) 3.Здоров’я та фізичний
розвиток |
Відео-ролік(заняття): «Усе довкола зеленіє» Мета: формувати
уявлення про ознаки весни (зелень, тепло, зміни у рослинному світі);
спостерігати за станом дерев, трави, кущів. Відео-ролік(заняття): «Зелене дерево» Мета: вчити передавати в малюнку основні
ознаки дерева навесні (стовбур, гілки, листя); використовувати відтінки
зеленого. За планом
інструктора з фізвиховання |
ВІВТОРОК |
1.Ознайомлення із соціумом та розвиток мовлення 2. Художньо–продуктивна діяльність і культура
мовленнєвого спілкування (музична) |
Онлайн-заняття: «Про що шепоче весняне дерево?» Мета: розвивати зв’язне мовлення, уяву;
учити складати опис дерева навесні. «https://us05web.zoom.us/j/83945420957?pwd=OUej01Lsdln5IxCQ8mmCAbuoUDhXGc.1 (початок об 10-00) За планом
музичного керівника |
СЕРЕДА |
1.Логіко-математичний розвиток 2.Здоров’я та фізичний розвиток |
Онлайн-заняття: «Що належить до весни»» Мета: розвивати вміння класифікувати предмети
за ознаками; вчити виділяти головне, робити прості логічні висновки. https://us05web.zoom.us/j/83945420957?pwd=OUej01Lsdln5IxCQ8mmCAbuoUDhXGc.1(початок о 10-00) За планом інструктора з фізвиховання |
ЧЕТВЕР |
1. Ознайомлення із соціумом та розвиток мовлення 2. Художньо–продуктивна діяльність і культура
мовленнєвого спілкування (музична) |
Відео-ролік (заняття): «Весна у лісі.» Мета: : розвивати вміння будувати розповідь за
послідовністю подій; активізувати весняну лексику. За планом музичного керівника |
П’ЯТНИЦЯ |
1. Художньо–продуктивна діяльність і культура
мовленнєвого спілкування (літературна/театральна) 2. Здоров’я та фізичний розвиток |
Відео-ролик-заняття: «Читання вірша Н.
Забіли «Весна»» Мета: ознайомити дітей з поетичним твором про
весну; збагачувати уявлення про природу; розвивати емоційне сприйняття. За планом
інструктора з фізвиховання |
Комментариев нет:
Отправить комментарий